Alla inlägg under februari 2011

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)


men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gånger står det att den lägger in bilden skit länge de kan ta fan flera minuter och inget jävla händer! jävla fitt dator kan dem fan inte fixa till nätet!!


men får väl skriva här de jag försöker få in på bdb. kan ni gissa vilken tidpunkt jag föddes?:) (familjen får ej skriva för ni vet redan:P)

Av Markus - 11 februari 2011 18:20


japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min stora syster fira sin 20 års dag med tårta och kakor som hon firades med. jag vill fira min på ett sätt som de verkligen känns som att jag är 20 år så!

men morgon dagen då jag fyller så kommer jag dra vid tio ner till systemet och köpa alkohol för första gången;) hehe ska redan göra en inköps lista på vad som jag ska köpa:P först var de tänkt att jag ska hjälpa morsan med baka munkar men kommer dissa henne. för varför ska man baka något när folk dissar. stora syster hon dissar mig igen! och lilla syster kommer senare för hon är hon en kompis idag och åker hem senare imorgon så och mormor o morfar som var tänkt att komma idag för vara här tills söndag kommer kanske imorgon för de jävla vädret gör så dem inte kommer:( så får supa bort mig då imorgon:( 


men idag var första veckan slut på praktiken på badhuset här i e-tuna:P de var soft förutom en jävla svarting med två ungar som inte kunde följa reglerna och som sen hota en i personalen och sa ditt jävla fitt öga till henne så och jag satt på en stol och dem var framför mig när han sa det!

Av Markus - 6 februari 2011 01:23


japp nu känns allt skit! ena sekunden mår man skit bra och är överlycklig andra så försvinner allt och man blir sviken av dem man trodde man inte kunde bli sviken. men eftersom jag har en grym ljudanläggning så lyssnar man på spotify på DevilDriver! men ska väl sätta mig rita teckningen till foto b kursen och rita min tattuering som jag ska tattuera in på sportlovet;) kan ni gissa vad jag ska tattuera in? ;) om personen som ska tattuera in de får inte säga något för du vet typ redan ;) :P


Fett skönt vara ensam hemma då kan man dundra på lite högra på ludanläggningen utan man stör dem som bor i huset;)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards