Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Allt är borta!

Av Markus - 16 november 2010 00:36

Vad är de värt att leva för? när allt jag lever för försvinner ur händerna på mig som sanden som bara rinner ur handen. jag vill bara dö jag vill bara försvinna! men ingen tar mig aldrig på allvar när jag säger att jag vill ta livet av mig dem tror jag bara vill ha uppmärksamhet! okej visst några gånger har de varit så men med denna gång så är de andra gången som jag verkligen menar de! första gången så försökte jag hänga mig i ett skärp och strypa mig men de gick inget vidare för skärpet orka inte med mig och gick sönder. men jag ska se vad jag hittar på nu som jag kan dö eller hitta ett starkare rep eller skärp som håller. jag skiter i vem som läser detta eftersom alla mina så kallade "vänner" är upptagna och inte har tid eller lust att vara med en sån jävla idiot som mig! och min familj ser inte att jag mår dåligt att allt som händer gör bara allt värre! jag saknar att ha riktiga vänner som stöttar mig! för jag har ingen riktig bra vän som kan stötta mig! alla så upptagna med annat!! men de blir nog hänga mig själv och rista in något på bröstet de skulle vara ett fint sätt att dö på! jag hatar allt folk alla tror jag skämtar om självmord! dem förstår inte vad problemet är! ingen jävla psykolog eller något jävla psykavdelning kan få mig att må bättre!

ingen känner mig så väl och de beror på att jag har inte haft någon som jag kan lita på så mycket så jag kan öppna mig för den! inte ens min familj kan jag inte öppna mig för! dem överreagerar eller säger massor skit om att inte göra de! men jag ger mig en vecka att tänka på allt om inget ändras om en vecka så kommer jag nog vara död. hej då kommer inte sakna er för de finns inget att sakna bara massor av smärta som kan bli fri om jag dör som jag vill så gärna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 28 januari 2012 23:15

Lite info jag spelar svåraste svårighetsgraden på nhl 12 spelar som tampa bay lightning mot Washington Capitals spelar 5 första minuter av första perioden sen lägger jag av:P förlora med 3-0 när jag la av:P Varning för grovt ovårdat språk känsliga...

Av Markus - 10 augusti 2011 23:10


  nu har jag både tid och ork för skriva ett inlägg igen men bara för jag blir galen för jag söker efter någon inom södermanland som föder upp leopardgecko ödlor. vet du någon som gör det så säg till :)  ...

Av Markus - 18 april 2011 01:45

  Kände att de var ett tag sen jag blogga :P men senaste tiden har de varit skit   jobbigt mycket strul med skolan för jag hade nationella i svenska B skriftliga   provdelen och vi skulle skriva på våra bärbara dator som vi fått låna nu ...

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)   men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gån...

Av Markus - 11 februari 2011 18:20

  japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards