Alla inlägg under augusti 2010

Av Markus - 27 augusti 2010 00:32

Alla verkar skita i mig! skitsamma allt är skit skolan är seg och jobbig som vanligt!

lite info som har hänt!

louise gjorde slut med mig 5/8 men vi blev ihop igen dagen efter för hon ångra sig och jag godtog hennes förlåtelse då. men när hon hade precis gjort slut så sa hon att vi kunde vara vänner. men nu har jag gjort slut med henne den 25/8 och nu hatar hon mig förstår de men hon vill ej vara min vän! alltså hon sa att vi kunde vara vänner men nu när jag dumpa henne så vill hon ej vara min vän!

ja allt i mitt liv går åt helvete för tillfället! ska fan bli aggressiv sluta att ta medicin och börja fan dricka alkohol och komma till skolan full och aggressiv! jag orkar fan inte med mitt liv när folk kan ej hålla vad dem lovar! och dissar mig känner mig så jävla ensam ingen att vara med:(

farsan är en plåga! hatar att sova i soffan eller på madrass varför kan inte hans jävla assistent sova på madrass? ja använd mig jag är ju din son jag kan fan vara din jävla fucking slav jag gör din jävla minsta vink!


Sista tiden har jag känt mig pressad och sen så har ingen haft tid eller lust att träffa mig så då mår man ännu bättre när farsan bossar runt mig som en jävla slav! DRA ÅT HELVETE!


Av Markus - 7 augusti 2010 16:40


Man skulle träffa Louise på stationen en snabbis innan hon skulle bli hämtad och hon skulle iväg för vara barnvakt så skulle man få träffa henne i runt en minut kanske, jag tycker de är lagom med tid för säga hej och krama henne och pussa henne:) jag vill träffa henne all tid som jag kan få vara med henne vill jag vara med henne:) men så hände de att dem jävla SJ strulade först med lok fel på dem två första stationerna den gick ifrån och sen så strulade med lastningen på dem två stationerna efter så den var först beräknad att komma in 16:07 och nu när jag kollade så kom den hit 16:42!! 35 minuter försenad alltså (om jag har räknat rätt) men hon smsa och sa att hon skulle stiga av i kvicksund:( men men alltid ska dem jävla sj strula! för fan skaffa bättre arbetare!!! 


Nu blir de att längta tills imorgon då hon och jag ska träffas:) hoppas att allt går bra och att hon inte blir sjuk eller om hon måste arbeta längre. om hennes arbete strular så kommer henne jobb plats få höra några ord från mig!

Av Markus - 7 augusti 2010 10:36

Idag så har Alice Cooper somant in och är död :( tråkigt hon skulle blivit 6 år gammal om tio dagar :(


  



Där har vi Alice <3 R.I.P.<3



men de har hänt mera tråkiga saker sen senaste inlägget.

bland annat jag tog sönder en dörr för den var i vägen varför jag gjorde de är för jag skulle ta ner en kartong för använda som tyngd för platta till en 3D tavla som är i plast och den lådan sprack så allt jävla gamla papper från skolåren ramla ut och som fyllde hela mitt golv.

Bar upp en stor jävla fucking skiva från källaren för ha som tyngd (jag var korkad då för kunde tagit ner allt ner och fixat till 3d tavlan där)

men kom tillbaka nästa dag för städa men tappade tålamodet på städande och skulle bära ut lådan som gick sönder som jag lagat med silver tejpXD ut i hallen men dörr jäveln var i vägen så jag slog bort den ur gångjärnen då.



hatar morsan för hon verkar inte fatta att jag vill bort jag vill flytta ut men hon verkar inte bry sig!! hon har inget hjärta!!!

jag verkar alltid vara glad och på bra humör och inte vissa mina hur jag verkligen mår av att bo fortfarande hemma. men de tar kål på mig!

jag vill bort från skiten nu!

Av Markus - 7 augusti 2010 10:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Markus - 1 augusti 2010 08:14

hehe drack väl för många öl igår så nu är man bakis xD

gör en lista nu på vad jag drack igår på krogen:P

*Sandy(vet ej hur de stavas men de är falcon blandat med sprite)

*Duff Beer (homers öl finns på royal oak)

*carlsberg öl

*shots(lakrits smak tror jag de va xD)

*2 st Tuborg öl drack jag sen :P

de var listan på alkoholen jag drack igår:)

jag var med Zebbe min klasskompis och hans kompis Nivar och vi var först på oak sen drog vi till bowling hallen för Zebbe skulle göra något där och vi bowlade en serie då:P jag fick 54 som totalt jag skyller på alkoholen xD


på listan så de som är till höger är vad jag drack på oak och de i mitten är vad jag drack på bowlingen och till vänster vad jag drack på dannes (eller hur dem stavas xD)


Jag saknar dig Louise skulle vart roligare om jag hade varit med dig igår:) <3

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards