Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Dissad!!

Av Markus - 27 augusti 2010 00:32

Alla verkar skita i mig! skitsamma allt är skit skolan är seg och jobbig som vanligt!

lite info som har hänt!

louise gjorde slut med mig 5/8 men vi blev ihop igen dagen efter för hon ångra sig och jag godtog hennes förlåtelse då. men när hon hade precis gjort slut så sa hon att vi kunde vara vänner. men nu har jag gjort slut med henne den 25/8 och nu hatar hon mig förstår de men hon vill ej vara min vän! alltså hon sa att vi kunde vara vänner men nu när jag dumpa henne så vill hon ej vara min vän!

ja allt i mitt liv går åt helvete för tillfället! ska fan bli aggressiv sluta att ta medicin och börja fan dricka alkohol och komma till skolan full och aggressiv! jag orkar fan inte med mitt liv när folk kan ej hålla vad dem lovar! och dissar mig känner mig så jävla ensam ingen att vara med:(

farsan är en plåga! hatar att sova i soffan eller på madrass varför kan inte hans jävla assistent sova på madrass? ja använd mig jag är ju din son jag kan fan vara din jävla fucking slav jag gör din jävla minsta vink!


Sista tiden har jag känt mig pressad och sen så har ingen haft tid eller lust att träffa mig så då mår man ännu bättre när farsan bossar runt mig som en jävla slav! DRA ÅT HELVETE!


 
 
Ingen bild

Tjej som har oxå ADHD

6 februari 2011 03:05

Hej ! håller med dig att livet är skit, jag tog oxå en drog för att coola ner mig ,menfick självmordtankar..
Jag är nu en jobbare inom städ/ kost. jag tar inte nån medicin o har ett stadigt förhållande med en kille.
Jag har kommit långt och jag tror på att du oxå kan komma långt. ge inte upp, sträva efter ett mål och ge allt.
Jag har haft många problem i mitt liv: våldtäktförsök,bråk,slagsmål och tagit söder en massa dörrar/väggar o möbler.
Men jag ger dig ett råd : tänk ordentligt vad du vill med ditt liv, stäva efter det och om livet kastar stora problem mot dig- andas djupt, gå bort från problemet om man kan och ta en annan väg !
Förlåt för den där tjejen, men som jag brukar säga det finns fler fiskar i havet =)

Markus

6 februari 2011 03:43

okej:) jag vet ej vad jag ska sträva efter och när jag försöker gå ifrån problemet så följer problemet efter mig och sen blir slagsmål och senaste slagsmålet var värst på länge jag bet morsans kille ordentligt hårt. men ska försöka hitta ett mål som jag ska sträva efter så.

 
Ingen bild

Helena

1 september 2011 12:58

Den man gör slut eller den som gör slut säger alltid att man kan vara vänner för att inte såra eller för att man inte ska bli så jätte ledsen och att det låter bättre. Men det blir oftast inte så att man blir vänner...vänskapen tar för det mesta slut när förhållandet tar slut..Säger detta av egen erfarenhet... *kram*

Markus

1 september 2011 13:04

okej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 28 januari 2012 23:15

Lite info jag spelar svåraste svårighetsgraden på nhl 12 spelar som tampa bay lightning mot Washington Capitals spelar 5 första minuter av första perioden sen lägger jag av:P förlora med 3-0 när jag la av:P Varning för grovt ovårdat språk känsliga...

Av Markus - 10 augusti 2011 23:10


  nu har jag både tid och ork för skriva ett inlägg igen men bara för jag blir galen för jag söker efter någon inom södermanland som föder upp leopardgecko ödlor. vet du någon som gör det så säg till :)  ...

Av Markus - 18 april 2011 01:45

  Kände att de var ett tag sen jag blogga :P men senaste tiden har de varit skit   jobbigt mycket strul med skolan för jag hade nationella i svenska B skriftliga   provdelen och vi skulle skriva på våra bärbara dator som vi fått låna nu ...

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)   men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gån...

Av Markus - 11 februari 2011 18:20

  japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards