Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

fattar ni inte regler eller kan ej hålla dig till dem så dra!

Av Markus - 11 februari 2011 18:20


japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min stora syster fira sin 20 års dag med tårta och kakor som hon firades med. jag vill fira min på ett sätt som de verkligen känns som att jag är 20 år så!

men morgon dagen då jag fyller så kommer jag dra vid tio ner till systemet och köpa alkohol för första gången;) hehe ska redan göra en inköps lista på vad som jag ska köpa:P först var de tänkt att jag ska hjälpa morsan med baka munkar men kommer dissa henne. för varför ska man baka något när folk dissar. stora syster hon dissar mig igen! och lilla syster kommer senare för hon är hon en kompis idag och åker hem senare imorgon så och mormor o morfar som var tänkt att komma idag för vara här tills söndag kommer kanske imorgon för de jävla vädret gör så dem inte kommer:( så får supa bort mig då imorgon:( 


men idag var första veckan slut på praktiken på badhuset här i e-tuna:P de var soft förutom en jävla svarting med två ungar som inte kunde följa reglerna och som sen hota en i personalen och sa ditt jävla fitt öga till henne så och jag satt på en stol och dem var framför mig när han sa det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 28 januari 2012 23:15

Lite info jag spelar svåraste svårighetsgraden på nhl 12 spelar som tampa bay lightning mot Washington Capitals spelar 5 första minuter av första perioden sen lägger jag av:P förlora med 3-0 när jag la av:P Varning för grovt ovårdat språk känsliga...

Av Markus - 10 augusti 2011 23:10


  nu har jag både tid och ork för skriva ett inlägg igen men bara för jag blir galen för jag söker efter någon inom södermanland som föder upp leopardgecko ödlor. vet du någon som gör det så säg till :)  ...

Av Markus - 18 april 2011 01:45

  Kände att de var ett tag sen jag blogga :P men senaste tiden har de varit skit   jobbigt mycket strul med skolan för jag hade nationella i svenska B skriftliga   provdelen och vi skulle skriva på våra bärbara dator som vi fått låna nu ...

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)   men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gån...

Av Markus - 6 februari 2011 01:23

  japp nu känns allt skit! ena sekunden mår man skit bra och är överlycklig andra så försvinner allt och man blir sviken av dem man trodde man inte kunde bli sviken. men eftersom jag har en grym ljudanläggning så lyssnar man på spoti...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards