Alla inlägg den 9 november 2010

Av Markus - 9 november 2010 11:23

här kommer en sammanfattning av vad som hänt.

Jasmine har gjort slut med mig och de hände förra veckan  tråkigt för jag älskade verkligen Jasmine och jag gör de fortfarande. Men jag kan ej få tillbaka henne nu de som har hänt har hänt önskar att jag hade inte gjort de som gjorde så hon gjorde slut med mig Jag är en idiot rent av!   

Men veckan 43 på torsdag eller onsdag så fick jag ett sms från Jasmine att jag inte kunde komma att hon var ledsen men hon älskar mig och inte kunde berätta nu varför jag inte fick komma men att hon skulle kanske säga de om 2 veckor. Jag tror de berodde på saken som hände så hon gjorde slut med mig   


men från onsdag till söndag förra veckan så var jag i Skara och hälsa på Sandra och de var trevligt att lära känna henne ansikte mot ansikte   

under tiden jag var i Skara så börja jag chatta med en som heter Kelly hon är snäll och rolig från min uppfattning jag fått av henne när vi chattade  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards