Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Markus - 12 juli 2010 00:29

ett tag sen man bloggade men nu kommer ett inlägg till alla er som saknat min bloggXD hehe idag var man för första gången på krogen :D hehe söp mig full hehe (va tysta pappa får inte veta något XD eller ens min mamma XD) ne men jag drack en flaska smirnoff ice 275 ml var den på med 4% och sen blev de en shots för fira spanien vann vm juste var de med Zebbe min kompis och hans polare och hans kussin och vänner som jag tror var även Zebbes vänner fråga inte om de så XD

men dem fråga inte om lägg när jag köpte smirnoffen hahaXD fail jag kunde lämnat id kortet hemma:P men men shotsen låg kanske på 40% tror jag Zebbe sa men han var ej säker på de :P men sen fick jag smaka hans stark öl som var blandat med sprite de var gott :D

Hehe de måste jag göra om ska fett lätt hänga med nästa gång han ska ut på krogen :D


men sen sist har de ej hänt något specielt men framöver händer de grejer ska säkert jobba imorgon och dra hem till morsan och hämta min stora ryggsäck för ha sakerna i ska nämligen åka till Ånge på onsdag kl 6:12 på morgonen jippi:D 

men nu hoppar vi ju över en dag på tisdag ska jag till vuxen psyk och snacka om mina känslor typ och utbrottet jag hade torsdagen innan teres kom till mig (mitt ex(men som jag blev ihop med då)


ha de bra ska försöka blogga mera men har knapp ingen ork till de och ska plugga på teorin för göra pappa och mamma stoltXD

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards