Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Markus - 3 juni 2010 19:04

den här dagen var kanon skolan flöt på (en lektion bara XD inte så mycket att klaga på) sen efter så drog man till pappa för hämta bad byxorna, äger tre par två hos morsan och de tredje är hos pappa och dem är mina favoriter, men dem två andra är typ reserv för ena är obekväma men dem sitter alla fall upp och den andra kommer bara åka av om jag badar med dem hehe tappar dem i vattnet och sen går upp naken vilken naken chock de skulle vara för klassen imorrn då XD hehe eller klassen vill ni så kan jag ta dem bad byxorna på mig bada med dem om ni vill se mig naken? XD hehe :P


efter skolan och jag varit hos pappa och hämtat badbyxorna och käkade lite så man skulle orka styrke träna på gymmet :) så man drog till friskis vid fyra tiden och var de typ en timme och tränade överkroppen för de mesta och lite ben när man ror på rormaskinen XD men jag tränade konditionen också med rullband sprang på den ett tag typ 7 minuter på hastigheten 10.0 vet inte vilken hastighet de är i km men men efter så duschade man och byte om och drog till hemköp för handla lassangeplator morsan bad mig eller jag sa att jag kunde svänga förbi och köpa lassangeplator efter jag tränat och efter man handlat och väntade på bussen så bröt jag mot normer. jag snurrade runt en lyktstolpe på stan alldeles utanför friskis och bredvid busshållplats B där 12 viptorp går ifrån :) hehe frick några blickar från pensionärer och andra dem tyckte väl jag var knäpp XD hehe. om ni såg mig snurra runt lyktstolpen på stan idag mellan 17:40 till 18:00 så säg till vill gärna veta vad du tyckte om jag var knäpp eller normal som gjorde de? XD


men sen kom bussen så drog man hem och var på rummet i någon minut när morsan ropar att hon ska åka och hämta lil syrran från busshållplatsen för hon kommer hem med en hel del packning från ökna skolan för dem måste ju tömma sina rum på sina saker, jag tror dem ska få nya nästa termin. så jag frågade om jag fick övningsköra (dålig idé) morsan sa okej och vi körde ditt så gick de bra men tillbacks så gick de dåligt en svart man i en silverfärgad volvo hålde nästan köra på oss men som tur så hann jag bromsa, svarta har ingen respekt för oss vita, funderar på bli rasist ne men de tar upp för mycket tid och ork på att hata dem XD  som alltid när någon håller på köra på oss så blir morsan hysterisk och jag blir irriterad då för att hon är irriterad då och min körning går åt helvete och hon klagar på den svarta mannen i silverfärgad volvo v70 (om du läser detta och du vet att de var du som hållde nästa på köra på oss i vår blåsvarta toyota vid svea plan så strimla ditt körkort för du kan inte köra bil!) jag hatar när morsan blir hysterisk för då blir jag alltid på dåligt humör och jag på dåligt humör och köra bil är ingen bra kombination (de inkluderar mumlande svordomar, gasar på(men inte över hastighets gränsen) jo den kan komma över några km för fort då menar jag max 5 km för fort innan jag hård bromsar (bromsar hårdt och snabbt) för sänka farten) har någon lust att åka i samma bil när jag övningskör? så visst du får säg till så kan jag ordna att du får känna på hur jag kör XD


nu har man inga planer för imorrn skola eller klassens em i vilsta ska kanske bada beror på vädret få se vad vi ska hitta på då som kan vara skoj.

fattar fortfarande inte att några tycker vilsta är finare än skjulsta. för enligt mig så är skjulsta mycket vackrare och finare och skönare än vilsta. jaja marioteten avgjorde de och de blev vilsta.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards