Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Markus - 10 juni 2010 18:57

idag har de varit seg dag imorse så jobbade man på jobbet städade rent där :) de var roligt att träffa dem jag arbetade med igen men ena var ledig så den andra snackade jag med och de var skoj de är de roliga med mitt arbete mina kollegor ;) dem är bra lyssnare med bra minne man kan ha sagt en sak och nästa gång man träffas så frågar dem om saken man snackade om och då kom man på att man snackade om de. XD är lite glömsk men som tur är så min kollegor påminner mig ;)


men efter de så var de hem käkade tre gorby's piroger hehe onyttigt jag vet men snabb att värma och att käka. efter de så bestämde jag att träna imorrn på gymmet kände mig för trött för de men efter man hjälpt pappa på med kläderna och gick med han en bit han skulle beställa mer blommor och jag skulle köpa Subway macka åt oss så kände att de inte blev någon ide att träna.

men ändrade mig snabbt när man var ensam i pappas lilla lägenhet (3 rum o kök, är vad jag tycker är lite är ju van vid mammas hus som är tre våningar :P) så var man utråkad och packade då ihop träningskläderna och gick iväg till gymmet. Då jag stötte på min mentor hon satt på en pub och käkade såg de ut som nickade till hälsning till henne. när jag var framme på gymmet fixade jag först med betalningen eller medlemsavgiften för 2011 :) och sen värmde jag upp på löpbandet satsade fullt och körde på 15.0 (jag tror de är km den mäter i hastigheten) så sprang i ungefär 7 minuter innan jag drog in till gymmet och körde bröst, armar, ben och mage. var och tränade i ungefär en timme sen drog jag byte om och dushade sen hem och käka Subway mackan. men på hem vägen så var min mentor fortfarande kvar (hon spionerade säkert på mig XD hehe) och jag stannade då och snackade lite med henne medans hon vaggade vagnen med förmodligen hennes barn i :P tar med sitt barn till en pub visst man ska ju ta dem när dem är små och lära dem :P så hon lärde väl sitt barn att dricka alkohol XD hehe ne men de finns också mat på den puben så hon kanske inte ens dricker alkohol, jag vet inte om hon gillar de har inte så stor koll på mina lärares privatliv ska man ha de? XD

Fick reda på att de är hans första subway macka han käkade ungefär 8 cm av hans 15cm macka en applåd till han klapp* klapp* XD

han tränade då käken i att tugga och töjde ut magen lite XD


nu blir det att ta de lugnt och vänta på morgondagen då de är avslutning och ska komma ihåg att ta med mig nyckel och låset som man lånat ut av skolan :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards