Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Markus - 8 juni 2010 16:35

idag var de en okej dag i skolan gjorde utvärdering på engelskan gick bra och sen håll timme till 12:00 då man ska vara i parken badet. men jag bada inte var en bra idé att skipa de var väldigt mycket folk där nästan alla skolor var där från eskilstuna XD hehe kändes så men men grundskolor lägger väl klassens dag idag för de passar bäst så men satt och snacka med min klasskompis om skit om andra skolor som hade dryga elever XD

efter man varit där till typ två drog man hemmåt men min klasskompis gjorde mig sällskap till tuna vallen de var soft :) efter de sa vi hej då och att vi ses på fredag på avslutningen för jag ska förmodligen inte tillbaks till skolan förens på fredag då jag har avslutningen :) men jag ska väl ta en titt förbi imorrn för tömma skåpet och ta hem de jag ska spara på eller ha kvar :P men så ska jag kolla om man kan lämna tillbaka låset redan då som man fick låna av skolan för dem ville att man skulle använda deras lås av en konstig anledning och nu har dem ändrat sig för de blir för dyrt för dem att skaffa lås till alla i skolan så nästa år är de ta med eget lås.

men när jag kom hem (så de första rusade jag till toaletten hehe kissnödig :P om man måste gå så måste man) efter de så letade jag efter nycklarna till jobbet tänkte jobba men de drog ut på tiden att hitta dem så jag gav upp och tänkte att dem är kvar hos mamma att jag glömde packe ner dem XD men när man ger upp så hittar man de man letar efter så jag hittade nycklarna mellan kudden och sackosäcken haha kom på då att jag la dem där för att inte glömma vad man lagt de XD jag tror jag måste göra en disk rensning på min hjärna ta bort allt onödigt där XD haha :P

jag ska städa imorrn både på jobbet och skåpet i skolan XD

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards