Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Markus - 9 juni 2010 21:59

de blev inget jobbande efter lunchen men drog hem till mamma på pappas orderXD ne men han bad om jag kunde cykla hem och hämta speed och speed 2 filmerna för han ville gärna se dem så jag gjorde och när jag var hos mamma så snackade jag med henne lite innan jag drog tillbacks till pappa och då var klockan mycket så jag bestämde för jobba imorrn för inga lektioner imorrn så städa på jobbet och till friskis gym funderar jag :) 100% säker med jobba men 50% säker på träna på friskis:)

Av Markus - 9 juni 2010 11:45

japp blev en liten ändring av vad jag skulle göra idag istället för jobba först drog jag till skolan och tömde skåpet nu är de tomt och nu sitter man och väntar på att pappa ska bli klar i duschen så man kan få sällskap när man ska äta lunch, de blir frysta matlådor för migXD korvstroganof tror jag de är svårt att vara 100% säker hehe:P men de kommer bli gott alla fall om de inte är något jätte äckligt som gömmer sig i påsarna. ingen fear factory här tack :P käka vad dem käkade förut på fear factory så nej tack :P

eller vad tycker ni ska jag söka till de XD


men efter maten blir de iväg och jobba :) så kommer säkert ett till inlägg ikväll som summerar dagen XD

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards