Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Markus - 5 juni 2010 19:35

Farsan ringde tillbaka för två anledningar XD ena farfar mådde bättre för hans fru var och besökt han och han mådde bättre då och dem får väl resultat på testerna på tisdag eller onsdag :) vet när jag ska besöka han får se imorrn :) för han ringde min låtsas farmor(tror jag hon är men hon är min extra farmor;) inget kan ändra de) och andra anledningen var att han läste min blogg som jag la upp efter han hade ringt och jag skrev ju att jag trodde han skulle fråga när jag skulle komma så han frågade de så jag sa imorrn.


jag är utråkad nu men mår fortfarande skit dränker smärtan med icas Cola XD som morsan och hennes kille köpt XD tandläkaren gillar de inte men dem vill att man ska leva på vatten så XD jag är lite gladare för han kommer klara sig men om de vänder och han dör så blir smärtan oerhört och jag kan då inte kontrollera mig jag kommer säkert gå bärsärkar gång.


hehe undrar vad pappa skulle tycka om Lillasyster XD är inte hans musik men de kanske han redan vet XD hehe min musik smak är ingen i min familj som lyssnar på med vilje kanske om dem blir tvingade (dvs. att jag spelar högt musik med dem XD jag tror grannarna kan höra de nu eller förbi passerare men har inte extremt högt utan bara 30% står dator volymen på XD hehe men någon kanske tycker de är högt) eftersom jag lyssnar på spotify  är för jag inte har någon låt eller cd skiva med Lillasyster. hehe undrar om min lillasyster kommer gilla dem XD tror inte de hon är väl mer åt kent hållet :P avskyr reklamen de försämrar de hela men orkar inte skaffa spotify preminum  för skipa reklamavbrotten de kostar 99kr i månaden så nej tack men jag har beställt Lillasyster från cdon så dem kommer väl någon gång i veckan. tillsammans med annat från som jag beställt men bara musik relaterat som jag beställt. jaja jag vet att jag beställer mycket och jag inte kan spara på pengarna men än sen! låt mig leva mitt liv så lägger jag mig inte i ditt liv!!


Texten som Lillasyster gör är på svenska men texten är dålig typ eller de är en sak fråga vad man själv tycker är dålig text på musik men jag tror dem andra tycker de är grovt ovårdat språk men jag gillar de håller mig lugn och neutral tänkande inget tänkande alls kopplar av:) Så håll dig borta om du inte gillar de! jag varnat dig så gör mig inte sur eller arg då smäller de!

Av Markus - 5 juni 2010 18:11

kände på mig att jag något hemskt skulle hända eller jag få reda idag så då var jag helt inställd på att träffen jag hade med "Shilow" skulle gå åt helvete inte gick åt helvete men man kan säg att hon inte var som en normal tjej hon var sig själv med hennes sätt på kärlek som kan ifråga sättas :P


men för några minuter sen ringde pappa så jag trodde han skulle meddela att han var hemma från karlskrona och  kolla hur jag skulle göra om jag skulle komma till han idag eller imorrn men istället så sa han dem fruktansvärda orden man kan höra Farfar hade blivit inlagd på sjukhuset. vilken smärta jag fick:( hoppas han inte dör nu jag skulle inte klara av de. jag skulle kollapsa och jag skulle börja tänka på självmord och kanske till och med kanske begå de för farfar betyder mycket för mig lika mycket som pappa och mamma gör för mig. jag vill att någon av dem ska dö alls men alla kommer dö så hoppas dem dör av ålderdom och ingen sjukdom elle något sånt. hoppas farfar klarar sig genom detta. om han är kvar på sjukhuset på tisdag så tänker jag besöka han om man får de!


Vilken Fucking dag!!!


en bög kollade in mig idag på stan jag satt på bänken med "Shilow" och snackade så stog han en bit ifrån och rökte när han stirrade på mig! eh han sa inget ens till mig eller "Shilow" så jag kommer lägga de bakom mig men inte att FARFAR är på sjukhuset!!! hoppas jag klarar mig genom denna smärta!! ingen medicin kan rädda mig från denna smärta den är obotlig inget kan bota mig från den här sortens smärta men kanske lindra:(


Nu lyssnar jag på Lillasyster (inte min lillasyster utan artisten) dem är bra på musik de neutraliserar mina tankar då tänker jag inte på något när jag lyssnar på dem:) en bra sak alla fall:) som kan lindra typ smärtan av att farfar är inne på sjukhuset! Hoppas dem hjälper han annars kommer de inte finnas något sjukhus kvar i Eskilstuna!!! jag kommer personligen spränga upp de i luften!!!

Av Markus - 5 juni 2010 10:30

just nu sitter "Shilow" på bussen på väg från nyköping till hit och är beräknad framkomst vid tolv tiden ohhh kan knappt bärja mig XD

De blev en sån stor lättnad när hon fixade fram biljetterna:) trodde att allt skulle skita sig och när jag tror de så har jag varit på dåligt humör förlåt till er alla som fick ta en smäll från mig men när jag är nervös inför något så är jag lätt för bli arg och förbannad.

nu är bara frågan om hon kommer hoppa av vid svea plan som jag kollade om hon kunde men hon visste inte var hon skulle hoppa av då så vi får se annars är de dra till resecentrum:) (vid tågstationen alltså XD) åh så nervös men inte på de dåliga sättet som innan nu är jag lycklig och förväntans full :)

men en fråga återstår vad vi ska käka för mat XD eh får ta de när hon kommer :)

hoppas de blir en lyckad första träff (ingen dejt en kompis träff typ men man får se om de leder någon annanstans ;) hehe) jag tror jag tar cykeln ditt när jag ska möta henne på antingen svea plan eller så blir de resecentrum:)

kan inte klockan vara vid tolv så hon är frammeXD

sitter så spänd och väntar på att hon ska vara framme fast hennes buss åkte ju nyss från nyköping XD hehe 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards