Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Markus - 7 juni 2010 17:13

Idag så hade vi vandring med klassen typ 15 från klassen där så jippi många skolkade väl för dem orkade inte XD men sen fanns de dem som tjattade på att man gick för långsamt eller för fort hallå bestäm er!! om ni vill att man ska öka takten så måste ni hänga med!


för i början av vandringen så gick jag längst bak i ledet med läraren för slippa skit snacket från klassen som gick längre fram och snacka skit rent ut sagt XD hehe XD

men efter vi hade använt stormkök och käkat lunch och städat så sa läraren att jag skulle ta tätten så jag gjorde de och tänkte att jag skulle vissa att dem får lida för att tjattat på att man skulle gå snabbare! dem fick lida allt hehe XD hämnden är ljuv XD man fick ge igen lite på dagen i helvetet XD men de var typ ingen dag i helvete som man hade trott förutom skit snacket i klassen att man skulle gå snabbare sen sakta ner! mycket gnäll som de är alltid i klassen ett tips klassen ni kanske ska fan börja agera själva för bli bättre personer och kanske skipa att röka så kanske ni orkar mer! jag tror biverkning av rökning att man blir surare då XD för kolla klassen gnäll och tjaffs men ingen verkstad om man påpekar eller att någon av dem irriterade personerna i klassen ska göra något så hittar dem alltid en ursäkt eller skyller på läraren men fan skyll på er själva för ni röker om ni inte orkar gå så skolka för fan så slipper man ha er med på vandringen. man kan verkligen kalla dem bitchar!


klassen ni får gärna döda mig kom an bara! men ni får döda mig men skicka ingen annan de vissar bara att ni är fega eller lata för göra de själva XD 

ett år kvar i fängelset sen blir man fri släppt XD

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards