Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Allt är skit!

Av Markus - 24 juni 2010 22:37

japp  allt är skit    mitt ex dumpade mig igår och hittade en ny kille direkt som visar sig vara min bästa kompis han sa inget till mig bara för mitt ex sa att han fick lova att inte säga de till mig så fick reda de av mitt ex över msn idag att han och hon är kära i varandra! dem sa fan inget till mig!! jag litade på dem!!


så varit på jävligt dåligt humör för hon dumpade mig och blev på ännu sämre humör när man får reda på att min bästa kompis är förälskad i henne! jag är inte arg på han men jag är jävligt ledsen på mitt ex jag litade på henne!!

så tänkte rensa tankarna genom ta en cykel tur hem till mamma och hämta cykel verktyg för fixa till cykeln (spänna bromsen och fixa växeln så den kan växla) så först när man kommer hem så är store syrran där visste redan om att hon var där för ringde innan för kolla de och säga att jag kommer förbi för hämta verktyg!

då säger syrran de var ett kort förhållande du hade! fan jag vet de så håll käften skrek jag tillbaka! hatar när folk snackar med mig om sånt om förhållanden jag haft när tjejen har gjort slut med mig, men om jag tar upp de så är de lugnt. men nu tog jag inte upp de för vill undvika att snacka om de!

packa ner allt och drog iväg tillbaka till pappa. så när jag hade kommit en bit så går de ett par kanske i 20 årsåldern kanske runt 25 år vet ej men dem tar upp hela gångbanan och cykelbanan så dem går lite åt sidan för dem märker att jag kommer. men mitt tips till dem är att gå ner till gräset så jag fick mer plats att cykla förbi dem för jag cyklade på dem där kant stenarna mellan väggen och trottoaren men vid glipan mellan stenarna så fick jag en liten sladd som gjorde så jag åkte ner på väggen och ramlade. men gick snabbt upp och cykla iväg sket totalt i att snacka med paret som undra hur de gick!!


imorgon så åker man till farmor för fira midsommar med farsan då kommer vara hans assistent då. men kommer säkert ge farmor en hjärtattack så hon dör när hon ser hur omplåstrad jag är   hon brukar säga att man inte ska springa i trappen så hon är väldigt rädda om oss. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 28 januari 2012 23:15

Lite info jag spelar svåraste svårighetsgraden på nhl 12 spelar som tampa bay lightning mot Washington Capitals spelar 5 första minuter av första perioden sen lägger jag av:P förlora med 3-0 när jag la av:P Varning för grovt ovårdat språk känsliga...

Av Markus - 10 augusti 2011 23:10


  nu har jag både tid och ork för skriva ett inlägg igen men bara för jag blir galen för jag söker efter någon inom södermanland som föder upp leopardgecko ödlor. vet du någon som gör det så säg till :)  ...

Av Markus - 18 april 2011 01:45

  Kände att de var ett tag sen jag blogga :P men senaste tiden har de varit skit   jobbigt mycket strul med skolan för jag hade nationella i svenska B skriftliga   provdelen och vi skulle skriva på våra bärbara dator som vi fått låna nu ...

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)   men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gån...

Av Markus - 11 februari 2011 18:20

  japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards