Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Markus - 9 maj 2010 23:39

jag ska gå lägga mig alldeles strax tänkte bara ge lite kort info om hur allt gott. som vanligt gjorde medecinen ingen verkan.


men jag klarade äntligen av rainbow six vegas 2 hela story mode är avklarat. körde lite och hjälpte andra dem suger verkligen bara rusa in i rum fyllda med både gisslan och terrorister hur dum får man vara.


men körde lite soulcalibur IV de gick sådär fick ordentligt stryck av dem dator styrda spelarna.


men imorgon hoppas jag blir en okej dag:) hoppas cykeln fungerar om inte så kommer jag ha ett allvarligt samtal med morsans kille om att laga cyklar när jag åkte och kände på min cykel s kändes de som båda var punktering på båda däcken plus jag kände och trycka på däcken för testa luft trycket och de kändes inte så mycket luft i de så nu hoppas jag han fixat de. vart av morsan sa till mig så fixade han bara fram däcket byte bara de. om de inte går att cykla på den imorrn så kommer jag tvinga morsan att skjutsa mig till skjulsta ditt jag ska med klassen för gå en promenad (ingår i kursen) och att hon hämtar och skjutsar hem mig!


Av Markus - 9 maj 2010 16:53

Vi åkte till bil provning men vi test åkte inte någon bil bara för på första stället så fanns de två personal då ansåg morsan och hennes kille att dem var upptagna. visst killen var det men inte tjejen som jobbade där hon gick bara runt.


andra stället vi var på så spelade playtones där och då ansåg dem att de var för mycket folk där! Fan alltså dem säger att vi ska ut och prov åka bil men sen ändrar sig dem jag följde bara med för få åka med när dem prov körde bil.

Av Markus - 9 maj 2010 12:53

Idag så händer inget kanske ska följa med morsan och hennes kille om dem skulle prova en Skoda bil men annars så händer inget har tråkigt spelat lite Rainbow six vegas 2 på ps3 med internet och klarade först ut spelet sen körde jag med andra och en del är verkligen korkade på de spelet. för er som inte vet vad de är för spel så är de ett taktik skjuta spel. derför dem är idioter eller en del är för dem öppnar en dörr som de står 5 terrorister i med 2 gisslan och två av terroristerna har sköld som är lite extra svåra att döda man ska överraska dem inte rusa in man ska egentligen för göra dem extra över raskade kasta en smoke granet och sätta på sitt nightvision glassögon och skjuta dem en efter en så blir allt bra.


Deppigheten idag för mig är sådär men lite bättre än igår. tänkte försöka få tag på en kompis och kolla om man kunde vara :)


juste medecinen har jag tagit men känns ingen skillnad.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards