Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Markus - 17 maj 2010 18:42

Vilken dag från 8:30 till typ halv elva så var man med små ungar som sprang och var galna som in i djävulens rike. vi gjorde några lekar med dem och käka fruktsallad. nästa måndag är jag död. vi ska till parken zoo med dem och vi har ansvaret för dem plus en lärare som är typ ledaren av gruppen så jag gissar på att min medecin kommer ej funka för den funkade inte idag kände mig irriterad som in i djävulens rike.


När jag har snacka med morsans kille om bil så verkar han ta till sig vad jag har att säga för en gångs skull hoppas de räcker för att han ska fatta att jag kan välja ut en bra bil som dem vill ha! annars kan dem köpa en mini cooper för dem sa att tribeca var för stor alltså Subaru Tribeca. den är lika stor som Toyota Avensis Verso som vi har nu eller lite större eller minde men inte så stor skillnad mellan dem i storleks mässigt plus Tribeca är mer avencerad än toyotan mer teknik i den plus 4-hjulsdrift som dem vill ha men hoppas de är en sån bil som man kan slå av de på ska leta upp lite mer info om den :-) men annars kan man väl special beställa den med att man kan slå av 4-hjulsdriften.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards