Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Markus - 13 maj 2010 19:39

Nu har man varit med en av mina bästa vänner :-) vi hade skoj vi träffades på stan och gick runt och snacka skit :-P (om skolan och annat skit) sendrog vi hem till mig och spelade på ps3. vi körde rainbow six vegas 2 där de gick sådär vi dog några gånger när vi skulle döda terrorister (pågrund av att dem hade snipers och hagelbössor) efter ett tag så byte vi spel till little big planet som vi kom förbi en nivå med hjälp av en okänd spelare från nätet hehe. men han sög också gjorde några stora tabbar. men sen så körde vi skate 2 där vi körde först mest poäng sen mest skade poäng :-P sen testde han på shaun white snowboarding. men under tiden vi spelade så kollade vi på bilder och snackade skit. men jag sa till han att jag skulle ta med han till Kläppen där morsan och hennes kille har en stuga så han kunde få åka Snowboard där medans jag åker Twinty (trick skidor). de blir väl lätt att övertala morsan och jan till att han får följa med. för lil syrran tog med sin kompis ditt. efter de så drog vi ner till köket där jag gjorde ordning pan pizza åt han, han käkade två stycken med ett glas jordgubbsaft :-) De var härligt att han och jag kunde vara. hoppas att vi kan vara igen snart :-) man kanske kan ordna en till film kväll :-)

han drog vid sex tiden till träningen (eller först hem för packa sen dra till träningen)


Nu sitter man själv utan någon vän bredvid känns tomt. men kanske ska försöka få tag på min andra bästa vän för kolla om man kunde vara imorrn eller någon gång i helgen :-)


Medecinen har avtagit nu så de känns dystert för jag har slappnat av mer när jag vet att medecinen förhindrar monstret i mig så har släppt lite på kontrollen över de. så när medecinen avtar så har de ökat att jag kan få utbrott.

Av Markus - 13 maj 2010 12:49

Äntligen ska man vara med en vän känns som evigheter sen sist senast vi var i vecka 7 fredag till lördag morgon då hade vi vår film kväll och spelade känns skit skönt att vara igen ska snart dra och pumpa cykeln och sen cykla iväg till stan och träffa han :)


Medecinen fungerar okej lite bättre :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards