Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Markus - 21 maj 2010 20:23

Imorse så försov jag mig till kl 8:05 typ jag skulle gått upp 07:30 hade jag satt alarmet på men klicka av de 07:26 för tänkte att jag skulle vila några minuter innan jag stiger upp men råka somna vaknar sen vid åtta och då fick jag fart satte igång min dator och förde över en word dokument en uppsats i psykologin för funderade på stanna kvar i skolan och skriva den men ändrade mig sen i skolan för att skolans datorer är segare än dem hos pappa.


men när jag hade gjort de så käka jag frukost klockan blev 8:20 när jag hade ätit klart och jag drog fort på mig väskan och drog ner och kom några steg ut på gatan hos pappa när jag kom på de går mycket snabbare med cykel så drog och låste upp cykeln och cyklade till skolan hämtade sakerna i skåpet och la in min väska i skåpet och sprang bort ditt vi skulle ha lektion och då kollade jag på klockan när jag var framme då var den bara 8:25 och jag började 8:30. så de hade tagit mig 5 minuter med att springa ner för 3 trappor i lägenheten och gått en bit och tillbacka hämta cykeln så hade kanske kommit mellan 50 till 100 meter från cykeln när jag kom på att jag kunde cykla. rekord tid iaf :P

men lektionen efter den som jag nästan kom försent till så hade vi samhälls prov skulle få göra de muntligt fick G- på ett svagt godkändt satte han på mig jag hade stressad till skolan så då brukar jag ha lättare att få black out på prov.

men ett svagt godkändt är bra bättre än ig för då skulle jag behövt få göra om de provet, de skulle bli tråkigt.

sitter vid farsans ända fullt fungerande dator i lägenheten eller den som fungerar bäst för min egna blir bara dumpar fysisk minne hatar det verkligen de måste vara något fel hos farsan blir typ aldrig de hos morsan alla fall inte mer än en gång på en dag.


medicinen fungerar fortfarande XD och den hjälpte till lite idag med hålla mig lugn för inte få panik, jag skiljer på panik och nervös. men stressad var jag för ville inte komma försent XD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards