Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Markus - 23 maj 2010 23:26

jag valde att inte raka bort allt hår på huvudet så de är fortfarande kvar men jag rakade runt om :)

nu fungerar min dator igen inget dumt virus som förstör datorn jag gjorde systemåterställning men bara tidsvis för ta bort dem program som kommit till dem senaste dagarna den stog på 20/5 så tre dagar under dem så hade ett dumt virus infekterat min dator men nu är de borta. hoppas de inte återkommer då blir de total återställning av den här datorn :) omformatera den från grunden ta bort alla program en total städning av hela disken så man behöver installera om operativ systemet :)

mår lite bättre än imorse de beror på en person Shilow (är smeknamnet på personen) kommer inte ge ut info om den personen bara den personen gjorde mig gladare :) sa åt mig att rymma hem till den hehe skulle inte gått farsan hör varenda steg han skulle säkert fråga vart ska du gå såhär sent :P

hatar att leva efter regler vill vara fri som en fågel :) en örn då XD eller den snabbaste fågeln som finns för flyga och besöka alla ställen som jag vill se innan jag dör :)

god natt ska väl sova innan farsan börjar tjata på att det är sent och att jag ska tänka på att jag har skola imorrn och att jag träffar små barn som springer runt som hyperaktiva barn och att deras energi tar aldrig slut.

Av Markus - 23 maj 2010 08:31

igår när jag hade skrivit inlägget på min egna bärbara så kom de upp från virus programet jag har att jag har virus på datorn alltid är något skit med den datorn när jag är hos farsan. De viruset kan fan inte dö så jag funderar på formatera hård disken får be Janne göra de för vill ha åt bilderna som är på den datorn plus filmerna jag spelat in (jag spelat in mig själv när jag snackar). men idag så funderar jag på raka av allt hår på huvudet de brukar hjälpa mig att må lite bättre plus att lyssna på musik hela dagen som jag redan håller på med de är Evanescence som jag lyssnar på låten heter just All That I'm Living For. Farsan kommer givetvis klaga på mig att jag ska vara mer social eller hjälpa han med några sysslor som jag är bra på (fixa den andra datorn som är farsans som har dålig internet koppling).


Jag tror fan jag har Borderline mer än vad jag har ADHD med Autistiska drag.  för symtomerna av Borderline stämmer bättre överrens med mitt beteende. ska kolla med psyk damen på tisdag när jag ska ditt om BUP gjorde även undersökning om jag hade Borderline om inte så vill jag ta en.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards