Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Markus - 27 maj 2010 18:06

Jag fick VG som slutbetyg i FOTO A!!!! jippi så skönt visste om att jag var säkrad för ett godkändt men var tveksam till VG men jag fick de!! är så glad!!! nu har jag två VG från gymnasiet :) första året fick jag de i Bilden som vi hade då :) och nu Foto :D och på utvecklingsamtalet jag hade för ett tag sen så kan jag få VG i Idrott A :D lycklig hehe :D


idag på praktiken så blev de att soppa bara inget annat var rätt så lugnt ska bara ditt en gång till på onsdag ska jag ditt igen men som sagt min handledare kommer inte vara där då för han har tagit ledigt :( de är tråkigt för han är den enda roliga personen där bland personalen. jaja annars får man väl gå på ungdoms festivalen då för han kommer vara där då om de skulle knippa XD men tror ej att jag går ditt för ska upp på lördag och åka till ökna skolan och kolla på när syrran har uppvissning pappa ville helst vara där till elva de är då syrran ska vissa upp sig :)


medicinen har fungerat hyfsat förutom imorse då man skulle skriva uppsats på hälsopedogiken (har säkert stavat fel) för fick skriva uppsatsen på datorn och som alla vet så har inte skolerna snabba datorer dem har sega datorer som är 8 år gamla XD hoppas dem skaffar nya datorer till trean som är snabba eller snabbare som inte laggar eller låser sig.


ska gå och käka nu få se vad de finns för rester i frysen kommer säkert ta pizza om de finns de i frysen :P men de tar typ 4 till 5 minuter att värma den i mikron så den blev ordentligt varm.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards