Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Dålig dag med dålig tillit!

Av Markus - 25 maj 2010 22:59

allt känns fucked up för tillfället för först så fick man reda på att man inte skulle till parken badet på idrotten. bra lärare som informerar ordentligt!!!!!! hatar han dålig på kommunikation!!


men gick till psyk sen vi satt där en timme och snacka om hur jag mådde och så mådde skit så vi snacka om de för jag har haft självmords tankar bara för man mår så dåligt. de blev in te bättre av att man trodde att en person litar på en när man litar på henne. men ne hon litar inte på någon så de känns piss. så nu kom självmords tankarna tillbaka. hade dem i helgen men de berodde på att de blev för mycket förra helgen.


jag vill kunna lita på en person fullt ut. jag har svårt för lita på folk men när jag gör de så slutar de med att jag alltid blir sviken av den personen.


varför lever man ens? vad är meningen med livet? att man ska leva igenom ett liv med massor av skit för sen dö?

ska väl sova och se om de blir bättre imorrn får låta bli att chatta med henne under tiden för hon gör mig bara besviken. men imorgon så ska man till provtagningen för drog test fick man reda idag att man skulle. sitta och kissa på toa när en gammal tant tittar på mig de kallas pedofil! sen blir de praktik från 12:30 till typ 15:00


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Markus - 28 januari 2012 23:15

Lite info jag spelar svåraste svårighetsgraden på nhl 12 spelar som tampa bay lightning mot Washington Capitals spelar 5 första minuter av första perioden sen lägger jag av:P förlora med 3-0 när jag la av:P Varning för grovt ovårdat språk känsliga...

Av Markus - 10 augusti 2011 23:10


  nu har jag både tid och ork för skriva ett inlägg igen men bara för jag blir galen för jag söker efter någon inom södermanland som föder upp leopardgecko ödlor. vet du någon som gör det så säg till :)  ...

Av Markus - 18 april 2011 01:45

  Kände att de var ett tag sen jag blogga :P men senaste tiden har de varit skit   jobbigt mycket strul med skolan för jag hade nationella i svenska B skriftliga   provdelen och vi skulle skriva på våra bärbara dator som vi fått låna nu ...

Av Markus - 12 februari 2011 13:31

Idag så har man blivit 20 år;)   men för de så vill inte den jävla cp datorn sammarbeta försöker ladda upp en bild på bdb men den vill ej komma upp för den laddar upp men den kommer inte in på bdb sen de finns inte med i min bdb sen och några gån...

Av Markus - 11 februari 2011 18:20

  japp imorgon fyller man! va roligt allt känns:( inget verka funka nu och så som jag vill fira min födelsedag vet jag redan att morsan säger nej till! så kommer ej fråga henne när jag redan vet svaret! och jag vill inte fira som min...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards