Alla inlägg under maj 2010

Av Markus - 7 maj 2010 07:15

Nu har vi kommit till dag tre :) ska snart ta tablett och sen gå ner och käka frukost men innan de så tänkte jag skriva lite här först. de känns skönt för tillfället men de är jobbigt att medecinen inte fungerade men får en högre doss på tisdag som jag kommer få ta hädanefter :)


4 dagar kvar tills jag ska till vuxen psyk igen för medecinering :) juste jag kommer ta drogtester 4 gånger om året för att dem ska se att jag inte missbrukar och tar alldeles för många :)

Av Markus - 6 maj 2010 22:26

andra dagen som jag tar "drogen concerta" eller som de står på tabletten "Alza 18" 18 betyder alla fall 18 mg, alza vet jag inte  vad de står för   


resultatet var de samma som igår ingen skillnad så de kommer säkert bli dubbel doss på tisdag som jag kommer sen att få ta ska tillbaka till vuxen psyk och snacka om hur de går med medicineringen och lämna rapporten där de står om min aptit har förändrats eller så.


God natt allesammans ska sova nu och hoppas på att morgon dagen kommer bli bra en lång dag i skolan imorrn 8:30 till 15:55 jippi   

Av Markus - 5 maj 2010 22:44

jag tog min första medecin tablett imorse och jag kände inte någon skillnad! så de blir väl dubbel doss på tisdag som dem kommer ge mig:) hoppas de hälper :)

Av Markus - 5 maj 2010 10:29

Jag tänkte blogga lite om min medicinering hur det går och hur jag känner mig plus jag kommer blogga lite om annat också som t ex skolan, min fritid och så klart min adhd hur den går framåt :)


Idag var de första dagen jag tog medicin som heter concerta. den ska göra mig lugn och koncentrerad :) så vi får se om den hjälper :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Gästbok

Omröstning

Tycker ni min blogg är bra?
 Ja!
 Nej!
 Neutral!

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards